Contact Groenkaart (klantenkaart)


Stel hieronder je vraag over de Groenkaart. Lees eerst deze veelgestelde vragen:

 

Het punten bijschrijven lukt niet, wat gaat er fout? Een paar voorbeelden:

-Om je punten bij te schrijven log je in bij je klantenkaartprofiel.
-Ben je je wachtwoord kwijt? Klik dan hier

-De *sterretjes* van de kassaboncode hoeven niet worden ingevoerd.
-De letter O en het cijfer 0 lijken op elkaar. Probeer ze zonodig beide.

-Heb je de juiste vestiging ingevuld waar je de aankoop hebt gedaan? 
-Probeer het een uur of een dag later nogmaals, misschien is er een tijdelijke storing.

-Lukt het alsnog niet? Vul het onderstaande formulier in en stuur een foto van de kassabon mee.

 

Ik ben mijn klantenkaart kwijtgeraakt, wat nu?

Helaas gebeurt dit soms, maar geen probleem. Vraag een nieuwe pas aan de kassa en geef je nieuwe kaartnummer door via dit contactformulier. Vaak vinden we de oude pas op basis van je emailadres terug en kunnen wij vervolgens je punten daarop overschrijven.
 

Waar spaar ik punten voor?

Je spaart altijd 1% van je aankoopbedrag op je Groenkaart. Voor elke euro die je uitgeeft krijg je dus een spaarpunt t.w.v. een cent. Het spaartegoed is goed voor korting op een toekomstige aankoop. Ook profiteer je van exclusieve Groenkaart-aanbiedingen, krijg je uitnodigingen voor workshops en koopavonden. Daarnaast maak je exclusief kans op prijzen in onze (win)acties.

 


 

Vragen over Groenkaart

Voeg een foto of scan van de kassabon toe

Voeg een document met de kassabon toe

Velden met * zijn verplicht.